Onsdag!

Hello !

har inte hunnit skriva innan idag, är nyss hemkommen har haft dans med projektarbets barnen, tess var emd o hjälpte lite i med jag har fått dansförbud idag! var hos doktorn innan idag för jag har fått sån fruktansvärd huvudvärk o det har typ nått o göra med bihållsinflammationen jag också har. så fick massa nässpray o andra tabeltter o sen inte dansa på hela veckan? good luck.

hade en lektion innan idag, på museumet, sjukt tråkigt! sen syon o mentorsträff me !

aaaaah mitt hueeeeee, jessica blir aldrig frisk!!!!!!!!!!

imorron är det torsdag o en jättetråkig dag väntar, blä vad jag är negativ men det ahr jag varit hela evckan o det tänker jag va veckan ut för jag nej nu vetifan va jag skriver haha PUNKT SLUT DÄR JA!

shit jag är hel snurrig ska nog gå o ta mig en dusch o tvätta håret sen blir det top model sen läxa om mitt huvud orkar sen nana.. skriver mer senare eller imorron.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0