Onsdag!

Godkväll :)

idag har jag varit hos doktorn, kl 11.00 ! Lite idiotförklarad blev man ju som vanligt av den doktron haha men fick starkare pencillin och skulle inte vara i skolan på hela veckan, jo good luck säger jag !  sen gick jag o mamma några ärenden, åt lite o ja köpte tjockare strumpbyxor nu till hösten !

sen gick jag till skolan träffa emelie o satt med vår projektplan i ca 3h aaaaah sjukt jobbigt! sen träfaf vi alla barnen haha elr inte alla men dom flesta det gick bra! ska ha den ena gruppen på 10 st själv på onsdag, så får fixa ihop en dans har redan börjat men måste nog byta låt o ändra på dansne men lite jobbigt nu när man inte får dansa !

sen fick jag vänta 20 min på bussen sen har jag kollat idol o top model, ska snart läsa frida o sen sova !

hinner inte skriva mer nu .. sov gott puss!

Kommentarer
Postat av: peeemmis

usch ja de var mkt jobb med projektet igår :S..
men vi kom ju en bra bit, gjorde ju om sjukt mkt..
take care<3

2007-09-20 @ 14:26:52
URL: http://peemm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0