Måndag!

hejhej :)

slutade redan 11.30 idag, så himla skönt :) har haft dans i 3 ½ h, gick även ifrån en stund o hade möte med syon angående matten. ska dit senare i eftermiddag o hämta en lapp med !
min söta vovve sara har sovit i min säng hela natten, myyys! hon brukar alltid ligga nere hos mamma men nej inatt va det jag som gällde<3

när jag slutade så gick jag o köpte mig en choco latte sen tog jag bussen hemåt.. hemma släppte jag ut sara i trädgården o så plocka jag ur o i diskmaskinen, duktig jag känner mig :) haha.. samtidigt gick jag med mina boots så jag inte ska få skoskav sen. sen gjorde jag några situps, ohyes :)

jag känner för att gå på stan idag, kanske blir en liten runda om jag orkar? får se..

ska göra religon till imorron iafl, massssaa :(

men skriver senare ikväll. pusshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0