Måndag igen .

hejhej!

det är ju helt sjukt vad veckorna går fort, ska inte bara tala om helgerna.
igår var det sjukt jobbigt att somna, låg bara o tänkte !
sen i morse va det segt som vanligt att komma upp, på med rix fm o tända lampan..
cyklade till skolan idag, i regnet ja.. elr regnade inte så mkt då... men orkade inte passa busstiderna.. hade först dans me klassen me boel o sen modern dans med lena, tillvalskurs! så dansat ca. 3 ½ timme idag o sen pratade jag o pem med syon lite snabbt.. sen gick jag o tränade på friskvårds huset i 40 minuter! känner mig duktig. sen skulle jag sola men det gick inte o växla o jag orkade inte gå till nått annat så jag cyklade hem i ösregnet.. har nyss ätit salladskyckling med sallad o gurka, jättegott! och nu sitter jag här, aa...

ska duscha fast det gör jag senare, ska läsa lite i min körskolebok för har teori lektion imorron. känner mig stressad, snart är det bara 3 månader kvar aah.. kanske inte ska oroa mig? jag gör alltid det, stressar upp mig själv.

nu är mamma o köper vindruvor till mig, istl för godis som jag kan ha sen när jag börjar bli småhungrig o sockersugen.. :)

men nu orkar jag inte göra nått är typ helt slut..

skriver mer sen ikväll...

puss<3

image249

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0