Måndag (igen)!

hejsan!

ny vecka igen, känns hemskt att ha en vecka framför sig, denna veckan blir jobbig också ! dryyygt...
idag har jag vatt i skolan, dansa från kl 8-11-30 sen åkte jag hem sen in till stan igen, fikat lite o gått rundor sen åkte jag bussen hem med tess.. träffade cillen o jea  me !
hemma åt jag kyckling sallad o sen gjorde vid mig lite sne har tess fotat mig, hehe !
nu sitter jag är o är helt myggstucken aaaaaaaah...

imorron blir en jobbig dag, börjar kl 8 sen lektion till kl 16 o sen direkt till teorin.. måste komma en stund innan så jag får plats !  måste räkna lite matte idag me? lycka till .. jag dör kmr aldrig klara matte b jag orkar inte... men annars måste ja räkna allt imorron o det pallar jag vrkligen inte, nej får skärpa mig med det!

här är en av bilderna vi tog idag  :

image261  image262

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0