LÖRDAG !

Hejsan hoppsan !

sitter hemma hos tess nu o hon drar mig i håret, oj gör det ont? hoho .. hon gör en utbakad fläta på mig..
vi har precis kollar på beacuse I said sooooooooooooooo... den va brau o rolig !

o sen har vi krängt cheeseballz me:) gödde ! vi ska kolla på beck oxå :) mys !

vi ska även  hoppa i sängen o göra volter eller nått haha.. vi har damp men så är det..

igår var jag på förfest hos cillas syrra! vi hade skitskoj sen blev det frimus:)

idag vaknade jag med huuuevärk sen tvinga ja mig upp för jag o tess skulle på stan, det blev en jättemysig halsduk o en mössa.. lägger kanske in bilder på det seeeen :P

här kommer gamla bilder på mig o tessan som jag hitta på hennes dator :
 
image276       image277

image278  image279


image280 

här kommer en helt ny bild, här är min snygga frilla tess gjorde på mig precis haha:

image281

hoppas ni får en trevlig lördag kväll.. PUSSHAJ jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0