LÖRDAG!

halloooo ja :()

är himmma nu, sitter o dricker kaffe... dagen igår va rätt sjuk! först skolan o ja o pem va lite busiga hoho men jag va satans trött me , sen när vi kom hem till henne åt vi smörgåstårta, sen bestämmde vi oss för att nolla oss själva för vi har inte sånt på vr skola, haha värsta hinderbanan o shotar! sjuuukt roligt, sen gick vi till en lekplats o körde samma sak där, några störiga ungar som ville leka me oss hela tiden bara haha.. har maaaasssa bilder o filmer på detta hahaha.... ska lägga upp sen så då får ni kika in, imorron tror jag. hinner nog inte idag.. sen förefsta vi o gjorde vid oss sen kom malin o elna sen blev det björket..

emelie ringa o avbrut mig ca en halvtimme nu, hahaha fyfan va kul ighår på björket fast känndes som vi inte va där sålänge, jag va evrkligen bambi på hal is, aaajj .. min askor va lite hala hahaha... sen sov jag o elna o malin hos pem, hade skitroligt på morronen haha åt elna.. jaja.. sen tog vi tåget o jag o malin köpte baguetter o satt utanför kyrkan haha, va helt lost sne mötte tess  kolla på rondik som dansa magdans sen fick jag etsta en stund, sen hissen aaaaaaaaaah panik kom inte ut först o jag har sån hissskräck jag o malin höll om varandra o skrek hahaha... sen mötte jag cill o jea o tessy igen o så köpte vi present till wanja.. detta blev kortfattat men jag har myyycket bråttom.. ciaaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0