Kväll!

Godkväll !

nu börjar klockan bli mkt! skulle ha läst i min körskolebok men nej så blev det inte, sov istl?? jaja.. mår inte så bra är förkyld o ont i huvudet så får skylla på det.. men det är faktiskt jobbigt..
var jättehungrig när jag vakna så det blev till att äta o sen duscha sen har jag inte gjort nått mer? kul, nope.. så mycket jag måste göra men hinner inte eller så är jag för trött...

önskar bara du kunde logga in så jag kunde skickat det nu som jag fasat lite över. o sen kanske sova gott? behöver sömnen.. imorron blir en jättelång dag ! börjar kl 8.00 med dans sen blir det religon, sv, matte b, körskola, träna, hem o färga mitt hår.. puuuh är väl hem runt 20 tiden skulle jag tro? kommer få klunka ett antal koppar kaffe imorron det är en sak som är säker iafl..

måste packa min saker o allt till imorron, massa jag ska ha med mig ju? tror vi hade religonläxa till imorron med? smart, får väl kolla om jag hittat pappret..

jag vill bara ta studenten, skaffa mig ett jobb o känna lite pengar o sen gå dansutbildning och senare stylist med..



  

gonatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0