Kväll !

hajsan hoppsan !

just nu har jag mkt energi, japp japp ! var några dagar sen nu... men det är väl bara för jag tränat? kunde inte hålla mig.. fick egentligen inte träna idag för jag haft feber i två dagar o har fortfarnde hosta men sen gick jag en runda o sen cykla jag till friskvårdshuset o träna där en halvtimme :P sen hem o sen in till tess o dansa lite o kolla idol, funny! jag flippar fan alltid när jag är där, gödde!

nu sitter jag här lite halv lökig.. hehe kul o veta men så är det..

imorron är det torsdag o först är det arbetsliv o sen dans i nästan 2h sen ska jag o pem vidare till hässleholm o sen ett ärende o sen ska vi sätta oss o göra vår prohjektplan sen ska jag hem släppa ut vovven o lite annat sen blir det kristianstadflickorna till kl 21 sen hem o duscha o sånt.. hela min dag är fan planerad imororn..

fan va kul det är o kolla på idol, hahaha va tänker vissa människor me ? aah..
jag o tess tänkte fan gå dit nästa år o fula oss, känns som jättemånga gör det vafan..

måste läsa igenom ett häfte vi fick förra gången i arbetsliv, innan jag ska nanna.. men kl är inte så mkt, woow kanske blir att man går o lägger sig i tid för engångskull?


image245

haha så kul man kan ha?? med vindruvor o vatten i munnen sen asgravar man me.. wuhu..

ge mig helg, NUU ! orkar inte med skolan.. fast helgen kmr det blir mkt träning, men ändå hinna med lite mys.. jag vill gärna bli frisk me, denna hostan tar kål på mig!


skriver mer imorron.. puss o kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0