Helgen!

hallooo!


denna helg har varit jättekul :))

fredan var man ute med pem, först hesslebaren sen lotus hade jätteskoj synd att vi var tvungna att åka hem så tidigt bara ! lördan åkte jag in till stan tidigt med tess hon köpte en tröja sen åkte vi hem o började baka kladdkakor o sen tacos köttet, hihi ! sen hem o göra vid mig sen in där igen o sen kom tjajor o så lagade vi maten.. hade sjukt roligt! god mat, sjöng kareoke fan va vi skrek haha sen drog vissa vidare till elvira o vi andra till en fest i öllsjö o där blev det massa sjungade till gitarr :) sen tog jag o tess en taxi hem o hämta upp hennes föräldrar sen blevd et en pratsstund med tess o henens mamma o då krängde vi onyttigheter samtidigt !

idag har jag varit sjukt trött har inte gjort mkt, varit lite ärenden sen har jag nyss duschat!

skola imorron igen, dans i 3 ½ h sen slutar man så jävla skönt :)

skriver mer imorron .. godnatt <3 puss /jessimage268





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0