Helgen

hej!

denna helgen har inte varit så bra, ahde lätt kunnat vara utan den, hade t.o.m hellre gått i skolan ! fredags va det frimus med emelie först förfest hos jea.. hade jättekul på frimus men sen gick det liteutför.. inget jag vill ta upp ! lördag mindre trevliga samtal men sne blevd et att åka till pem o sen åkte vi till hennes kusin som fyllde 20 där var massa av hennes släkt, haha det va trevligt åt massa mat o tårta :) sen var vi en sväng o hälsa på några "bekanta" haha som festade lite men jag o emelie var nmykterister o sen gick vi hem till emelie, var fan svinkallt igår.. så hade vi beslutångest om vi skulle gå o ta en cider elr inte vi var sjukt trötta.. det slutade med att både jag o emelie somnade på hennes golv i hallen haah sen vakna vi till o gick o la oss.. idag när ja vakna åkte jag hemdirekt för att kma hem i tid.. ska färga tess hår idag, noppa mammas ögonbryn, plugga lite? ta det lugnt..
det va rikigt skönt igår att man inte drack, var ett tag sen man bara tog det lugnt en lördag, kan vara mys ibland !

ska även övningsköra ikväll kom ja på:) jag vill köra lååångt o träna mig o bli duktig haha!

nej nu får jag ge mig, jag vill bara må bra varför ska skit hända mig? denna helgen ska bara bort från min hjärna..

här kmr iafl min outfit från i fredags o nårra andra bilder från dess :

    


Kommentarer
Postat av: sandra

hej jessica! d e nte jag som gör om bloggen d e min fina vän johannah www.ztarla.webblogg.se ! hör me henne (: kram

2007-09-16 @ 16:32:24
URL: http://englalik.webblogg.se
Postat av: Jessica

tack :)

2007-09-16 @ 16:54:23
URL: http://chessdo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0