Helgen !

hallojsan !

har inte hunnit uppdatera min blogg men nu gör jag det!

fredags: först skola fick dock gå en lektion tidigare för jag fick frutansvärda magkramper aah. hem vila sen gick det övr som tur var. gjode vid mig o sen mötte jag emil på stationen o så tog vi tåget tillsammans hem till honom. där var även ponta hemma, så börja vi förfesta lite o sånt. dom körde sin dans, trodde ja skulle dö av skratt ! hahaha... resten av emils familj kom upp oxå o kolla dom reagera likdant haha... sen tog jag, emil, ponta o nikals tåget till kstad sen gick vi till hesslebaren o shotade sen blev det frimus, där jag träffa amssa jag kännde ! sen fick vi skjuts hem till emil igen.. Sjukt lyckad fredag !

lördags:vakna upp i emils famn<3 me like.. gick inte upp förrens 16.00 haha sen tog jag tåget vid fem.. sen va hemma lite duscha gjrode vi mig o sen tog jag o tess tåget till emelie o sen va vi där o flumma lite, sen åkte jag o tess hem igen o fick vänta på bussen i en timme aaah.. så vif 2 tiden var vi hemma, sen somna jag gott !

Idag har jag bara gått upp ur sängen o ätit frukost o läst tidningar:P ska träffa tess sen vi ska cykla till lidl o köpa massa kaffe grejs, mums !

ni kanske undrar om jag o emil är ihop ? för ni som vet, vet ju att vi varit tillsammans 1 ½ år.. sen tog det slut men vi träffas fortfarnde o det är inte helt slut, behövde komma från varnra lite. nu vet vi inte rikigt hur vi vill ha det men vi får se.. jag hoppas på det bästa<3
nu vet ni det me så slipper jag få alla frågor sen..

image247 Jag i hässleholm väntar på pem .

puss

Kommentarer
Postat av: ERICA

svar: tack för kommentaren! :) & desamma! hoppas du får en fin dag :)

2007-09-09 @ 13:59:19
URL: http://ericatimar.blogg.se
Postat av: Karolin

tack tack:) din var oxå jättefin:) Take care girl;)

2007-09-09 @ 17:26:40
URL: http://karolin87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0