GODNATT

nu ska jag snart krypa ner i min säng, ensam :( hatar det ! saknar att hålla om dig! men nu måste jag släppa taget det har spårat ut, speciellt ikväll? orkar inte mer.

mår fortfarnde dåligt men ändå lite piggare i med jag har ätit alvedon, ska ta 2 till innan jag går o lägger mig o mitt pencillin får jag inte helller glömma.

imorron har jag en elr två lektioner? svenskan är iafl inställd så har sovmorron till kl 11.30 dans men jag ska inte vaar med måste vila.. sen fotografisk bild? vet inte om jag har det.. men får se hur ja känner mig imorron om det blir skolan onödigt om man inte mår bra o inte kan vara med o dansa ändå.. men sen är ju grjen att jag vill ut på kväll.. alkholen lindrar haha... får se..

nej nu ska jag ta ett glas mjölk o krypa ner o glo tv.. skriver imorron då får jag ta lite nya bilder me tkr jag..



sov gott allesammans:) Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0