Godkväll:)

Hajsan!

kom hem från kristianstadflickorna för ca. 30 minuter sen.. tog bussen dit med tess vid 19 o då va jag yrvaken sovit några timmar var helt slut. sen var jag jätte törstig så vi gick in i kiosken på resecentrum o testa jag en ny cappocino som var nyckelhålsmärkt o sen en nyttig färskpressad jucie jordgubb o apelsen var smaken !
den cappocinon va så äcklig, tog en klunk o sen bara spotta ut det mitt på gatan haha det var typ klumpar i den? klumpaaaaaaaaaar? ah. men jucien va good<3 sne givk vi till dansen o först snackade vi lite sen ahde dom uppvärmingen o sånt sen börja vi med juldansen o den var lugn s då kunde jag vara med lite sen körde dom linedance, sen kom tess pappa o hämtade oss ! när jag kom hem åt jag ett kokt ägg ..

imorron blir det nog shopping, pengar ju!:):) helt glad men så himla mycket jag vill ha vafan !
slutar tidigt med, så härligt på fredagar!

hmm nått mer jag har o skriva?

mm juste saknar min emelie som är i krotien hon kommer hem på lördag:) ska nog träffas på söndan! <3

image275 jag o pemelie<3

godnatt sov gott, puss jess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0