Fredag!

Godmorgon!

gick upp halv sju, gjorde vid mig sen fick pappa köra mig till skolan i med han var hemma som han inte annars är i veckorna o sen hade jag inte hunnit med bussen. när jag kommer till skolan så går jag dit vi brukar vara ca 10 minuter innan vi ska börja, tror ni det är nån där? neeej inte en kotte jag fattade ingeting men satte mig ner o väntade. dörren till klasrummet var låst o inga klasskompisar? så ja gick ner o kolla men nej sen upp igen, högst upp! allstå vafan haha... kännde mig fan helt lost eller har jag blivit senil på rikigt! var sjuk förra svenskan så jag vet inte om dom bytt sal elr nått men varför? jaja sen gav jag upp o tog bussen hem o nu är jag hemma. nästa lektion börjar inte förrens halv tolv, HALV TOOOOLV! kunde sovit? fan me... blev skitsur, är det fortfarande. elna svara ju inte heller när man ringer, unge!

vad ska jag nu underhålla mig med då? aaaaah.. får se om jag åker in innan o går lite på stan eller om jag somnar? haha..


emelie o jag har inte bestämt än vad vi ska göra ikväll? softa elr festa? det är frågan, haha

beställde ett par jättesöta balett skor igår, rooooosa o sen ett jättefint "skärp" armband från kyssjohanna.se !
lägger in bilder på det när jag fått det.

har bytt om till hotpants o linne nu, nicigt värre..

skriver senare, nu ska jag sysselsätta mig med något?

ha en bra dag ! puss jess           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0