Fan !

skrev precis ett inlägg men det försvann, hatar när det blir så :(
nu sitter jag iallfall med ett duntäcke runt mig, är rikigt kallt brrr!

jag var på körskolan innan tänkte först skita i det men känndes som jag var tvungen, det var rätt segt i med man inte är i toppform ah men efter det så gick jag o köpte mig en chocco latte o tog bussen hem..

har duschat o kollat idol, många bra finalister i år ! har även bestämmt mig för att inte läsa matte b, jag orkar inte och känner att jag har så mkt annat.  så ska prata med syon imorron.

imorron vet jag inte riktigt när jag börjar men jag tror det är 13.15 iafl, projektarbete! sen 17.30 blir det att träffa dom som ska vara med i mitt o emelies projektarbete, hoppas det går bra!

får inte dansa elr träna alls nu för jag blir bara sämre då:( ska till doktorn imorron o hoppas på att få ett annat pencillin som hjälper ! måste även gå till banken o fixa mitt kort det fungerar inte.

ikväll måste jag fixa mina naglar, ser förjävliga ut. har typ hårfärg under vissa av naglarna som inte går bort usch !

men nu har jag nog inte mer o skriva..

sov gott !  Puss jess<3  image265


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0