Aj!

Godkväll !

har ont i huvudet o är förkyld, jobbigt värre! känns som det blir värre med:/
mamma ska iallafall ringa doktorn imorron så jag får en akuttid !


image254

behöver kanske pencillin.. jaja...

idag mötte jag emelie vid elva gjorde lite på vårt projekt sen stack hem vid 13 sen färga mitt hår igen eller tonade det så det gula i botten skulle gå bort, lite kvar men hoppas det försvinner sen med silverschampot.. sen blev det cykla till syrran där mamma va o gå ut med hennes hundar sen cykla till skolan igen o så fick ja o pem hjälp lite med vår projektplan, det är sjukt svårt ju ! sen cykla ja till min systers lägenhet igen o så va där me mamma o softa åt vindruvor sen ut med hundarna sen åkte vi hem o kolla nyss på top model :)  några bekanta ansikten, kul ju !

imorron går jag antingen till 11.40 eller 17.00 lite skillnad? vet inte om jag får byta till samhälle b istället för fotografisk bild.. isåfall slutar jag tidigare på fredagar o det är ju positivt. fotografisk bild är jättekul o så men klarar inte av mörkrummen o allt det.

är det nån som kan hjälpa mig eller förklara hur man gör om sin blogg, utseende då !?
hör gärna av er isåfall ..

godnatt puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0