aaah!

hej!

idag är jessica sur, för jag mår inte alls bra :(
var på första lektionen sen lite av dansen satt ja o kolla sen mötte jag mamma så gick vi till doktorn o jag hade bihållsinflamtion så jag fick pencillin som jag ska käka i 10 dagar :( fan ! sen hämta vi mina boots lägger in en bild imorron på dom sen fick jag nytt löshår av mamma o en kalender, hon är bäst<3 sen käka vi på zekes med o åkte hem. jag gick o la mig o vakna med jag ahde sjukt ont i örat som öroninflamtion o hörde typ inget på det o gjorde så sjukt ont så jag böla.. fick två alvedoner så när är smärtan borta men hör inget på det. fan detta är piss!

vi skulle ju ut o festa imorron hoppas verkligen det blir så, hatar att bara vara hemma på helgerna. men måste ta det rätt lugnt emd tränandet o sånt har tränat mycket i två veckor o vatt jätteförkyld o hosta inte bra ! men inte så lätt när man har dans 7 ggr i skolan o sen på fritiden lite me..

naj nu ska jag itne klaga mer, men tkr faktiskt synd om mig själv aah.. *host*

hoppas ni mår bra iafl ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0