:)

hej hopp i lingonskogen :)

har pratat med tess, länge! då blir man på bra humör hoho, planerade till lördag! kmr bli jättekul o mysigt!
vet bara inte vad jag ska ha på mig? blir inte att köpa nya kläder förrens nästa helg, hmm...får väl se vad jag hittar i garderoben !

sitter o dricker en till kalla caffe latte, min tredje på typ två h shiit.. är lite hång idag!

här är en dagens outfit, ser sleden ut men det är när jag kmt hem från skolan ;




på lördag blir det att ta massa foto :) mmmm....

är lite sugen på bio på imorron men vet inte vad emelie känner för, får snacka med henne sen om det !

inget k-flickorna idag för mig. ska nog färga mina ögonfransar lite? ska köra lite träning med, lätt träning typ stretcha haha o träna mina fötter kan jag ju göra när jag inte får hoppa rundor !

ha det så bra ! puss jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0