Trött

Hejsan!

nu är jag hemma, är sjukt trött! det var as drygt på modrena dansen när vi kolla film, alla höll på att somna fast sen när vi bytte film dne sista kvarten fick vi cider o det var lite roligare dansfilm:P sen kom min syster o hämtade mig så körde vi hem till hennes nya lägenhet som ligger väldigt nära oss tar typ fem minuter att gå :) så var vi där, hon städa o jag busa med hundarna! sen kom mamma så gick vi hem hit o nu är hon o häntar pappa o jag o mamma här hemma..

hade fått frida så har kollat lite i den ska läsa mer i den ikväll! börjar vid 9.40 imorron så blir lite sovmorron, skööööönt ! men kommer vara kvar i skolan till 19 för jag ska träffa mina porjektarbets barn aah orkar inte imorron. har inte tränat på lääänge en vecka o det är väldigt längesen för mig om man jämnför vad jag brukar träna . ska höra med tess om hon vill me ut o gå en runda senare måste plugga först men jag kommer somna? hajsan.

här har ni dagens outfit :

image308    

här busar vovvarna i nya lägenheten:

   

nu måste jag plugga, skriver om några timmar igen om jag inte somnat! Puss Jess

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilka gulliga hundar! :D
Ha en fin kväll :)

2007-10-16 @ 19:04:27
Postat av: Amanda

Oj där kom inte adressen med (;
Kram!

2007-10-16 @ 20:06:54
URL: http://Gribbe.blogg.se
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-10-16 @ 20:12:16
URL: http://www.FashionWay.se
Postat av: Jessy

Amanda- javisst är dom :)

2007-10-16 @ 21:17:03
URL: http://chessdo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0