Torsdag!

Det får bli ett jättesnabbt inlägg, för datan bara hänger sig hela tiden !
Har uppdaterat lite dåligt men har inte varit hemma då kan det bli så! I tisdags var jag på badhuset, mkt trevligt, sen åkte jag till pem så solade vi o krängde godis, gav varandra massage i 15 minuter var o fixade lite sen nannade vi sött! Onsdan var väldigt jobbigt att gå upp men vi klararde o dansade tre föreställningar på gymnasimässan i hässleholm (kommer bilder såfort jag fått dom).  sen när jag kom hem igår gick jag o la mig direkt o sov till halv 8 tiden sen somna jag igen vid 12. idag är jag inte i skolan för jag vakande inte när dom ringde o väckte mig plus att jag har ont i huvudet o är rätt förkyld igen :/ kändne att jag ebhövde lite vila.. nej nu måste jag publicera detta inlägg innan datan hängr sig.. skriver mer om en stund :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0