Torsdag!

Gomorgon!

Känner mig inte alls lika förkyld o täppt som innan, dom pinnarna gjorde nog susen o sen ska jag göra samma sak imorron kommer nog bli bra det ! bara jobbigt att bli väkt av mamma vid 7 tiden varje morron o svälja 7 tabletter aaah.. hatar svälja tabletter!

Idag är mina klasskompisar på yllan o där är det gymnasiemässa, dansar! Jag vill me så gärna ! Men nope:(

Jag ska ett ärende idag så kanske blir en dagens outfit det var längesen. Nu går jag ju bara runt i myskläder hela tiden typ. Idag MÅSTE jag plugga, jag har ett arbete som ska lämnas in IDAG har jessica börjat? NEJ.. har nog aldrig varit såhär sen fast jag ändå alltid är i sista minuten.. Sen har jag lite andra skolgrejs me men det får jag nog ta imorron.

Jag vill till skolan imorron, låter helt sjukt men det är så tråkigt o gå hemma här för jag gör ingeting? Jag skiter i läxorna o typ bara ligger o äter..Känns som jag inte orkar nått..Fast just dte jag ska till doktorn imorron men jag hinner ju gå på första lektionen iallfall..

Sen på kvällen blir det 18 årsfest för Caroline i klassen, en nykter fest för mig:S Sen när dom ska ut ska jag hem aah.. sjukt men sant ! Måste ta det lugnt så jag blir frisk.

Min data är helt cp eller mammas data är det ju jag har inte haft nån på länge nu för min har gått i sönder o sånt. När jag ska ladda upp bilder så ibland kommer det upp typ 30 sånna sidor helt sjukt störigt...

Ska nog sminka mig idag t.o.m ? Vet inte svårt val hahaha.... men jag tar en dagens sen o lägger ut så håll utkik mina vänner :)

Puss o Kram love Jess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0