Tisdag!

God kväll!


är rikigt trött o sleten idag, ont i huvudet o förkyld att det aldrig går över!
iafl så fyller min syster år idag, grattis:)

har varit i skolan sen slutade jag vid halv ett mötte syster o gick några ärenden. sen gick ja o la mig sen vakna jag 16.20 o skulle vara på teorin 16.30 så ja det missade jag idag:S not good.. sov lite till sen var det tacos, o tårta mums:) vad jag krängde, ska ju vara nyttig i veckorna men födelsedagar får vara ett undantag men imorron börjar en nyttig vardag igen..

imorron blir en väldigt stressig dag, massa att fixa o så vet inte rikigt hur jag ska hinna men får väl försöka !
ska bli jättekul iallfall:)

imorron börjar jag 9.40 så lite sovmorron får man, skönt !

ska snart sova igen ? om jag nu kan men är rikigt trött igen..

godnatt puss / jess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0