Söndag!

Hallo allihopa :)

kom hem för en halvtimme sen, från hässleholm då! har ju sovit hos pem...igår kväll när jag kom till henne kom hon o mötte mig så gick vi till videomix o hyrde film, john tucker must die eller nått sånt hette den o så köpte vi chips !

sen när vi gick hem till pem höll vi på o fula oss som fan, som vanligt! hahaha.. nån borde filma oss, skulle nog vara rätt underhållande! när vi va hemma hos pem satte vi på filmen, åt chips o drack lite gottis.. filmen var skiiiiitbra :):) när den va slut gick vi till biljard o mötte ponta o niklas snackade lite sen körde dom hem oss.. hemma satte vi på en tecknad film igen den med katter vetifan hur det stavas så ja.. sen va vi rrriiiiktigt trötta så gick o la oss vid 4 tiden .

idag vakande vi vid halv tolv o gick upp, haha vakande med smink i hela huet, orkade inte sminka av mig igår ! sen åt vi frukost o sen gick jag till tåget! nu sitter jag här..

idag ska jag göra klart mitt samhälle, lite efter jag vet! sen ska jag plugga svenska, har prov på tisdag o jag kan naaada! hatar litteraturhistoria, vad ska det vara bra till egentligen???

nej nu måste lilla jag sätta igång, men det blir såklart mer bloggning sen!!

se ya later / Jess
image324


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0