Söndag!

Hejsan !

Dålig uppdatering men så blir det när det är helg..
Skriver bara lite kortfattat vad jag har gjort:

Var i Danmark igår hade sjukt roligt med Emil, Ponta o Pem :)
Åkte massa karuseller dom fick upp mig gyllne tornet tre gånger, shiit va jag är stolt haha :) Sen åkte vi massa fler o busade !
Tog lite kort som jag ska sätta in sen idag både från fredags och igår.

När vi kom hem igår så hoppa vi av i hässleholm o dom gick hem till Emil för dom skulle ut sen o jag o Pem gick till videomix o köpte godis o sen kolla vi film. Vi gick o la oss vid 2 men somna inte förrens halv 5? pga lite omständigheter! Sen var jag tvungen o ta tåget tidigt så åkte vi direkt till akuten så fick jag pinnar i näsan IGEN ! Det suger verkligen...

Nu har jag sovit i flera timmar o jag är jääääättetrött ah..

skriver mer sen ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0