Söndag !

Hello :)

inte varit hemma så mkt i helgen så har varit dåligt skrivande på bloggen.

i fredags efter jag o syrran vatt på ikea så åkte jag till pem så gick vi till emil så va där några o så.. hade kul ! flum.. sen sov jag hos emil o dagen efter åkte jag hem o sen gjorde jag o tess vid oss p börja förfesta lide o sen tog vi tåget o gick till pem där madde oxå var sen gick vi mot björket, gud av jag o tess fulade oss haha ! sen blev det lite problems med att komma hem så jag sov hos emil igen :P:) sen idag sov vi läääänge sen mötte jag pem så satt vi o snacka o drack god choco latte sen tog jag tåget hem ! nu har jag övningskört till syrran så gick jag o mamma o pappa ut emd hundarna sen körde jag hem igen med :P nu sitter jag här, ska plocka undan lite på mitt rum snart o duscha måste börja med mitt samhälls arbete med, det ska vara inlämnat på torsdag o jag har inte börjat :S smart !

imorron blir det till doktorn, hjäääääälp.. hoppas jag slipper spola bihålorna !
vill bara bli frisk...

    

1. jag o pem hemma hos mig på förfest i onsdags
2.jag fular mig (igår)
3.tess o jag påväg till hässleholm

ciao sålänge / jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0