Saknar...

Saknar så himla mycket just nu, saknar dig, saknar din trygghet, saknar att känna så som det känndes innan.
Jag hoppas allt kommer lösa sig o att allt detta har fört med sig nått gott, att allt ska bli bättre. För det måste bli bra igen?!

Man förstår aldrig hur mycket nån betyder förren man "mist" den personen eller vad man ska säga, man ska ALDRIG ta någon för givet! Men saken är att du finns fortfarnde hos mig o jag hos dig men det är ändå inte vi längre. Nu har det gått en tid med men hoppas detta förvandlas till nått positivt.

Var bara tvungen att få ut lite känslor där, skönt ibland !

Nu är jag nyduschad och insmörjd, har även gjort lite religon o plockat lite på rummet!
Ska ta fram saker som jag ska ha med mig imorron till skolan osv.

Längtar tills mitt rum blir helt klart, köpa massa nya saker till det o så kommer älska det !

Ahh måste sluta tänka så mycket o trycka ner mig själv, är sjukt jobbigt men hur ska man ta sig ur det? Jag hade nästan lyckats men sen bara föll allt igen. Denna vecka kommer bli rena rama jobbig!

I need some heeeeeelp... ciao !!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja det blir nog riktigt mysigt kan jag tänka mig :)

2007-10-15 @ 21:23:01
URL: http://pancaakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0