Onsdag

Godmorgon!

Fyyyfaan skriver jag bara, vad är det med mig? Vaknar upp och har skitont i halsen, kan inte svälja typ, whyyyy? har inte haft problem med halsen alls nu när jag varit sjukt, inte haft ont iallfall, fan inte detta med nu!

Har precis bryggt kaffe iallfall försöker svälja ner, men går ganska bra för det är varmt ju ! Hur blir det med mina två träningar idag? Jag som skulle börja träna IDAG !

Ska nog gå till systern när jag kommer till skolan så hon får kolla men halsont brukar alltid vara värst på morronen väl? Kanske går över, hoppas!

Regnar ute, triiiist :( Hoppas jag hittar nått paraply har ju glömt alla hos jea...

När jag druckit mitt kaffe ska jag föra över en låt till mp3 n sen ska jag klä mig o drau!

Om jag överlever hela dagen är jag inte hemma förrens senare, ha en bra onsdag! Pusss / jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0