onsdag!

Hejsan !

i måndags så var jag först med på en danslektion sen till mammas jobb o sen doktorn som skicka vidare mig till sjukhuset . så röngtades jag o fick vänta jättelänge tur att mamma va med. sen fick vi ner på akuten sen berätta doktorn att jag hade inflammtion i alla bihålor, inte brau! ¨så tryckte dom upp massa bedövnings pinnar i näsan :S gjorde oooont aj ! sen spolade dom fyfan det värsta jag har vatt med om gjorde så sjukt ont o va så obehgligt o det gick hål på ett blodkärl så det kom blod från både näsa o mun va så sjukt äckligt! typ blodade ner rummet aah:S sen när det slutat blöda skulle dom ta blodprov men det ville inte komma nått blod så dom fick sticka mig tre ggr aah jag som hatar det! såg ut som jag hade varit i slagsmål, fyfan !
sen måde jag inte brau kan jag meddela.. fick jättestarkt pencillin också så får inte ens sola solairum på jättelänge :S

igår var jag bara hemma orkde inte göra mkt sov från o till..

idag har jag varit på sjukhsuet igen, Emil o Ponta följde med mig ! fick sitta med pinnar i näsan i en halvtimem typ, men det hjälpte lite bättre idag ! fick även ett till recept på tabletter så nu äter jag 7 tabletter om dagen:S ska dit på fredag igen o göra samma sak.. va ute o gick en liten runda, saaaaakta ! nu sitter jag o äter kyckling igen (tjockis) o dricker pucko !

skriver mer sen ha det ! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0