Måndag !

Godmorgon !

idag är det måndag igen fast det är ju lov, härligt!
har precis ätit frukost haha,  chokladbullar, muuums ! hade inga bananer hemma så kunde inte äta gröt då:P o sen ett stooort glas mjölk, älskar mjölk bästa drycken som finns <3 haha....

igår kväll kom tess hit, visade mitt rum hon tyckte det va fint:) o sen kolla vi på ensam mamma söker o sen lite på mona lisas leende.

ska åka till stan om en liten stund tess tar bussen med mig :) ska möta emelie o frida fast vi ska gå till skolan .. auu lite segt på lovet men behöver ju danssalen till projektarbetet !

kanske ska till doktorn senare idag får se hur jag mår.. men ikväll ska jag till tess hon skulle göra nån överraskning sa hon precis? hm oki doki..

men skriver mer sen.. puss jess

Kommentarer
Postat av: izzabelle.blogg.se

Outfit-tävling i min blogg.

checka in och skicka din outfit :)

KRAMOPUSS.

2007-10-29 @ 10:28:13
URL: http://izzabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0