Måndag!

Godmorgon!

har nyss ätit en tallrik med makaroner o ketchup det blev min frukost, lite ovanligt men det var gottis haha!
gick nyss upp fy på mig skulle gått upp vid halv sju men nej jag var sjukt trött o hade ont i huvudet så det blev som det blev.. men det var lite för att jag bara skulle sitta där o glo i några timmar när dom dansa så..

haha ni skulle sett min frilla nu !!! shiit... gick o la mig med blött hår igår, helt lockigt o luggen typ ramlar framåt i en stor klump så eller hur man ska förklara haha så jag har satt en klämma där nu shiit pommes ja!

idag måste jag ta tag i allt, allstå har jag mycket o göra.. aaah ! ska ut o gå en runda snart oxå måste börja röra på mig igen, sjukt!

skriver mer sen ciao / jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0