Måndag, igen!!

Hejhej!

guud vad veckorna går fooort, helgerna ska vi inte bara prata om.. nästa vecka är det höstlov och det är myyycket efterlängtat :) kommer låna nycklen till danssalen i skolan o träna till projektarbetet o sånt !!

idag har jag dansat i 3½ h, först hade vi dans med boel o sen hade vi modernt med lena, o det gick fingemang:)
är glad o på bra humör idag, sköönt :) när jag kom hem stekte jag kyckling som jag åt nu, o bryggde kaffe ska dricka ne kopp till snart! måste plugga med, prov imorron o jag kan typ ingeting haha.. men det är så tråkigt! men ska iafl sätta mig med det en stund nu sen ska ajg gå till netto o ta ut pengar o sen köpa bananer.. började med att äta gröt imorse va ett tag sen jag gjorde det så fick inte ner hälften så ska testa med skivade bananer på imorron hoppas det är gott:) nån som har testat det?
sen blir det dans vid halv 5 till 6 o så blir det hem o plugga igen !!

så ser min dag ut i princip!!

åååh jag är jätteglad, i somras så renoverade vi mitt rum, fick nytt golv o nya tapeter :) sen har jag ju min säng o lite sånt men slängde en del för att köpa nytt men det har vi inte hunnit göra än men på lördag ska vi till ikea o köpa nya saker så mitt rum blir klart :) wwweeehuuu längtar !!! kommer lägga in kort på rummet sen när det är klart!

nej nu ska jag bara läsa lite bloggar sen ska jag plugga men jag skriver sen innan jag ska iväg o dansa maybe :) Puss o kram skumbanan :)

image326

Tess o jag på bilden, ååh vill vara brun igen ! hahaha jag blinkar på kortet men skitsamma:P ¨jag måååååste sola nåndag !

Kommentarer
Postat av: jessica

Fint hår du har :) Måste med sola! Hittade din blogg på något sätt och jag gillar den, kommer fortsätta läsa :)

2007-10-22 @ 15:40:47
URL: http://jessicawaleij.blogg.se
Postat av: Jessy

tack så jättemkt :) okej va kuuul !! det gillar jag :)

2007-10-22 @ 18:40:48
URL: http://chessdo.blogg.se
Postat av: Lina

Du var härligt jättebrun! Vill också ha tillbaka när man var sådär brun och fin =)

2007-10-26 @ 14:54:34
URL: http://linasplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0