Måndag 1 oktober!

hallo!

redan den 1 oktober detta går ju snabbt! Imorron fyller min syster 26 år så vi ska fira henne med presenter, tårta o sen äta tacos :) Ska till skolan med, sista lektionen är inställd så slutar redan halv ett men ska jag tillbaka till körskolan på teori lektion vid halv fem. Men först städa mitt rum !

På onsdag är det 3:3 ( disco dom annordnar för dom som går i 3an ) så blir förfest hemma hos mig med klassen typ.

Idag efter skolan gick jag lite med emelie på stan o köpte presenterna till min syster, kan inte skriva än vad jag köpt ! Sen kom min syster o hämtade mig så körde vi till lidl o köpa kalla caffe latte o sne till maxi o skulle hämta bananlåder men fanns inga kvar. När jag var hemma gick jag o la mig så har sovit i några timmar. Sen bara suttit vid datan, kollar lite skolor i USA, vill gå dansutbildning där :P

ska lägga in bilder på mina två fina mössor jag köpt o min mysiga halsduk sen, men gör det imorron !

sov gott.. byebye / jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0