Lördag!

har varit på ikea idag därför dålig uppdatering!

igår så blev det lite fest iallfall jag pem o madde festade lite med emelies bror o hans kompisar sen drog jag hem med 23 tåget skulle ju upp i tid idag sen skulle dom dra ut! imorse körde jag mamma o syster vid 11 tiden.. det va jättemkt folk där.. hände en sjukt läskig sak men inget jag vill ta upp ! men är fan rädd aaaah...jaja.
köpte massa fint:) skrivbord, en taklampa, sminklampa, golvlampa, jättemysig matta, korgar, doftljus, spegel, stor ram m.m så är jättenöjd! skulle ha sånna metallburkar typ o ha smink o sånt i men hittade inte det dom va nog slut men det kan jag ta sen...

pappa kommer hem snart så ska vi fixa en del hoppas jag :) ska duscha o sånt me.. ska nog träffa emelie ikväll... I hooope.. men tar foto på rummet sen när det är klart :))))

ha en trevlig lördags kväll! Puss jess

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-10-27 @ 18:38:31
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0