Lördag!

Godmorgon!

Igår kom pem till mig så kolla vi tv o sen gick till netto o köpte choklad o chokladdricka :) Sen kolla vi ännu mer tv o sen börja göra vid oss, fick stressa som vanligt!
Sen körde min syster oss till stan där köpte vi lite powerking ( va ju tvungna att dricka nått) sen mötte vi dom andra o tog bussen till näsaby! Det var trevlans, många från klassen ! Fast man blev så sugen på att gå ut själv men nope. Sen kom Pappa o hämta oss!

När jag kom hem var jag skithungrig o krängde tre mackor o godis:P Sen sov jag fast tog ett tag innna jag somna, snöt mig som fasen!

Nu är jag uppe, trött som fan ! Ska ta mig en dusch, äta frulle, göra vid mig sen blir danmark:) Med pem,ponta o emil :):) Ponta o Emil är redan påväg emn vi kommer dit senare, ska bli kul i med jag bara vatt hemma o så nu!

Lägger in bilderna från igår om jag hinner innan jag ska åka, nu blir det frulle!

va tycks om min nya design?

löööve / Jess

Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A

Hoppas du får en bra söndag!

2007-10-14 @ 13:21:00
URL: http://eyeliner.blogg.se
Postat av: Jessy

tack detsamma du :)

2007-10-14 @ 18:11:10
URL: http://chessdo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0