lalala

haha sitter o sjunger tänd ett ljus nu, why?
har suttit o pluggat ett tag nu, shiit känner mig duktig! började på samhället fast kom inte såg långt men en början är alltid nått, måste ha mer fakta! så ska leta efter mer snart. men sen skrev jag över svenskan till mitt häfte från ett annat o det tog tid o nu skakar min hand jättemkt aah.. har druckit två koppar kaffe med, gott !

sitter o tänker på allt mellan himmel o jord just nu... hur ska jag hinna med allt ?
fick faktura idag från studentgrejset man beställer saker från 1075 kr oops:P haha ..där är allt i från studentmössa, champange glas, trosor haha yes you name it..

projektarbetet står stilla just nu o det känns skit, dansa är prick en vecka sen jag gjorde o det är helt sjukt.. gymnasimässan i hässleholm nästa vecka vill jag jättegärna vara med på så hoppas, hoppas :)!!!

imorron är det fotografering i skolan, hjälp! tänk det är sista skolfotograferingen för min del .. känns konstigt !

jaja nu måste jag fortsätta med pluggandet annars blir det bara att jag sitter här..

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0