I skolan!

hoooohooo!!

sitter i skolan nu, har slutat! typ vid ett men emelie har ju lektion till fyra men hon har lovat att gå tidigare! ska ju med henne hem o så ska vi busa! haha..

är på braau humör idag, känns rikigt skööööööööönt!

hade svenska imorse o sen rast då tog jag o emelie varsin latte sen gick vi lite på stan o så sen matsalen brukar aldrig äta där men det va kyckling, älksar kyckling:) sen dans o sen slut.. sitter här i skolan o tänkte göra mitt samhälle? men det går ju bra?? nopppppee.. men måste skcika det idag fan skulle vatt inne förra veckan mens en fick jag en vecka till för jag av sjuk o sånt..

sen när hon är klar på fotografisk bild så ska vi ta tåghet till hässleholm där lilla emelie booor.. har inte rikigt bestämt vad vi ska göra men det blir säkert kul, som vanligt(:

färgade löshåret igår kväll blev klar, seeeent ! inte rikigt samma färg men tror det funkar? har dte i en fläta nu så vet inte rikigt än men får väl se !

nej nu måste jag göra samhällen bläääääää...

ha en rolig fredagskväll, wuuhu! Pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0