I skolan

Hejhej!



är i skolan nu, jag o pem sitter o skriver en lapp till dansare till projektarbetet som jag ska dela ut imorron !
vi har fotograferas både klassvis o enskilt.. på klassfotot hade dansarna dansdräkter o nån kjol o teater filmarna typ "filmtema/hollywood" eller nått sånt..

har haft religon o svenska med, trååkigt! jag är sjukt varm typ svettas o alla andra går o fryser.. vad är det med mig? typ mina tabletter maybe..

satt o asgarva när vi skulle ta enskilt för han sa massa roliga grejer typ som sitter du o tänker på din pojkvän ragnar o jag asgarvar han bara oj inte rikigt meningen !

jaaajjaaaa.. ska ha moderndans snart fast vi ska kolla film sen kommer min syster o hämtar mig så ska vi till hennes nya lägenhet som hon fick nycklar till idag.. måste dra! tjaaadå / jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0