Hemma !

Ja då var man hemma igen :)
har varit på kristianstadflickorna o dansat, vi var med den andra gruppen idag som vi ska dansa med så vi är väl ca 30 st så det var väldigt rörigt o krångligt o våra danslärare krånglade ihop allt o va förrvirrade haha men tiden gick ändå snabbt!

efter dansen allstå ca en halvtimme sen så var jag lite hungrig så gjorde en halvprotion med havregrynsgröt, mjöl o banan :) skiiitgott !!! så det ska jag börja äta till frukost nu.. from imorron ska jag även börja med b-vitaminer o ett glas med olika sorts vitaminer blandat med jucie, man ska tydligen bli piggare av det! jag har brist på vitaminer så behöver det , hoppas det hjälper !

imorron blir det nog badhuset efter skolan, wuhu .. simma lite o så ! har ju gratis där i med jag har sånt träningskort så ingår bad också, så får väl utnyttja det lite ! sen blir det hem till emelie så ska vi sola sen ska jag sova där o sen som sagt gymnasiemässa på onsdag = dansuppvisning hela dagen :))))

ska göra inpackning o behandling på mitt löshår snart har blivit rätt slitet efter jag färgade det, ska fäörsöka att inte använda det lika mycket längre... ska även plugga, baaaah ..  o naaanaaa....

jag stressar alldells för mycket o tänker för mycket, jag måste börja lugna mig o tänka i nuet.. nmågra bra tips på att slappna av när man egentligen inte har tid???

laddar digitalkameran nu med så jag får ta fotoooo seeen typ på onsdag lägger jag in i think:)

nej nu måste jag ringa tess o fråga om hon har acceton jag kan låna vårt är slut  o mina naglar ser förjävliga ut :P för er som inte vet är tess min bästa kompis vi bor även dörr o dörr, kan knacka i väggen så hör hon mig:) så har vi bott sen vi var 1 år så det är gött !!

skriver godnatt sen :P pusspusss


image327
tess o jag innan kristianstadflickorna för några veckor sen !

Kommentarer
Postat av: Paola

va roligt o bo så nära varandra. ;p
jag bor söder om sthlm, du då ?

2007-10-22 @ 18:57:40
URL: http://paolita.blogg.se
Postat av: Therese

aaw vad fint skrivit min bästis :)haha ;) btw, grymt snygg bild tycker jag :) haha

2007-10-22 @ 21:27:15
URL: http://tessother.blogg.se
Postat av: Jessy

ohyes:)

2007-10-22 @ 21:36:10
URL: http://chessdo.blogg.se
Postat av: Paola

kan förstå :)
hehe nej jag vet inte faktiskt inte? :P

2007-10-22 @ 21:45:47
URL: http://paolita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0