HEJHEJ!

tydligen så har min snygga desgin försvunnit? allt är vitt, aah ! hoppas nån frivillig vill hjälpa mig med det? skriv en kommentar isfl:)

passar zlatan lite just nu.. min systers chihuahua hon är ute o går med sin andra hund o zlatan är bara på min hund haha.. lite komplicerat där ja.. skitkul, hade zlatte på mitt rum nyss o så har jag en sån ny matte sn rikigt hårig o han va jätterädd för den våga inte gå på den sen satte jag mig på den o sen satte jag han där haha han bara kuta upp i mitt knä o så morra:P

har  planerat lite med pem o frida tess va med på ett hörn haha.. sen gick jag o pem till danssalen flumma lite men planera mest.. ska nog ha halloween fest med klassen på ons:) sen sola jag med syster.. sen doktorn.. fick pinnar i näsan aaah o sen spola ena näsborren trodde ja skulle dö, o sen blodprov aah ! ska dit imorron o få pinnar igen, najs! käkar pencillin me !

jaja nu ska jag gå in till tess..  puss sålänge...


ps. min data cpar så kunde inte föra över bilder på mitt rum när jag försökte innan men det kmr !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0