HEJHEJ!

har nyss städat mitt rum, blir ju ikea på lördag ! kommer nog inte köpa allt till rummet då men en del iafl :)
har även damsugit nedervåningen o satt in i diskmaskinen idag. har varit på netto med syster med, köpte chokladmjölk, mjölk o bananer !

jag har ätit godis varje dag nu i mer än en vecka aaaah måste bättre mig fyfan..
något jag kan rekomdera är havregrynsgröt med skivade bananer o mjölk till frukost, super gott o nyttigt! började med det i veckan, innan va det ägg som gällde, men man tröttnar ! o mättnadskänslan varar längre, till det tar jag två b vitaminer o ett glas som innehåller alla vitaminer blandat med apelsin jucie !

så då vet ni det haha....

blir inget kristianstadflickorna för mig idag.. känner att jag är för sliten o behöver vila mig...

imorron blir det skola, först svenska undra om vi får tillbaka proven aaah?? sen slutar vi egentligen för har studietid men jag o emelie ska komplettera gympalektion o sen har vi bokat danssalen.. på kvällen ska vi hitta på nått men inte bestämt än ...
pem ska skicka bilderna till mig ikväll från gymnasimässan fast det är bara bilder innna föreställningarna men sen kommer vår danslärare lägga upp bilder med så då lägger jag in här sen när jag fått dom med...

i tisdags hade vi även betygsnack på modernadansen, gick mkt bra:) men hon ska vara strängare mot mig, hmm !

lägger in bilder sen som sagt.. så håll utkik.. Puss jess

Kommentarer
Postat av: Paola

Okej, men har jag en aning iaf :)
Vad heter skolan där du går då ?

2007-10-25 @ 19:37:36
URL: http://paolita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0