Godkväll!

image337

har precis kollat på en prinsessas dagbok 2 med mamma :) den är brauu! har fixat lite med rummet oxå fast mest pappa.. blir fiiint :) men ska göra resten klart imorron !

usch kan inte sluta tänka på det............baaaaaah hoppas det går över!


jag är hemma en lördagkväll det var rätt länge sen jag var det ganska skönt om jag ska vara ärlig, efter dagen omständigheter o så ! har haft jättehuvudvärk o så me hoppas jag inte får tillbaka den skiten igen :/

skönt med lov nu förresten:) fast blir att åka till skolan redan på måndag o dansa lite jag o emelie ! sen nästa helg blir det fest hela helgen, GÖTT!

glömde ta dagens outfit bild, sorry!!

men jag skriver mer imorron :) godnatt sov gott hoppas ni har en trevlig lördagskväll! puss o kram jess

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha okej. Tack, tror du percingen finns kvar? (a)

2007-10-27 @ 23:43:32
URL: http://kasanna.blogg.se
Postat av: Karin

snygg bild!

2007-10-28 @ 08:38:34
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0