Godkväll!

nu är jag hemma o sitter med färg i håret, ååh hoppas det blir bra är så skraj när det är förändringar o speciellt håret!

har haft dans med barnen och det gick mycket brau:) kom en bit på dansen o så !

dagen idag har gått rätt snabbt faktiskt, först nutia konst fast då hade vi klassråd hm o sen dans gick kanske inte super duper bra men aa sne projektarbete det funka o sen hem till systers nya lägenhet (men hon har inte flyttat dit än) så va jag där o dansa lite i med där är helt tomt, så mkt plats då! sen hem käka o sen till skolan igen o så hade jag dans! aa så har min dag sett ut i stort sett..

imorron har vi arbetsliv ( HAAATAA) o sen dans med boel :) efter det ska jag o emelie stanna kvar o dansa 2h typ o sen ska jag hem o plugga maaaaaasssssaaaaa o sen blir det dans igen på kristianstadflickorna :) känns så skönt att börja dansa nu igen !!

skriver mer sen efter jag har färgat håret om det blev bra o så:P

Hej såläääänge / Jess

image311

pem o jag på scenen i spanien (hemsk bild)

Kommentarer
Postat av: LindAh

kul att du kommenterar min blogg, asnajz :)
såg dessutom att du också gick danslinje? :)

2007-10-17 @ 22:59:14
URL: http://lindahbadom.blogg.se
Postat av: LindAh

kul att du kommenterar min blogg, asnajz :)
såg dessutom att du också gick danslinje? :)

2007-10-17 @ 23:00:06
URL: http://lindahbadom.blogg.se
Postat av: nina mariwany

Kul med komentarer från dig :) hur ska din mössa se ut ? kiss

2007-10-18 @ 11:16:20
URL: http://nina.mariwany.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0