Godkväll!

sitter här o dricker proviva "nypon" smak.. yummi!!
pratade nyss med tess i tel, va ett tag sen fakitskt !

jag är så sjukt trött idag, vafan .. känns som jag har sjukt mkt o göra i skolan, att jag missa massa förra veckan ! det suger..

 

här är en bild från i fredags på mig o emelie haha !

allstå det som står där uppe skrev jag för några timmar sen det cpade så kunde aldrig publicera det sjukt störigt! hade lagt ut fler bilder men det bara cpar hela tiden så får bli flir bilder från det imorron antagligen om det inte funkar ikväll, ska testa en gång till sen.

pratade nyss med pem i tel me, trevligt!

imorron är det måndag igen o det ser jag inte framemot, nope ! två danslektioner o jag får inte vara med o dansa aah.. så blir ju kul o sitta där i några timmar? noooope..

samhället arbetet tror jag att jag måste få hjälp med, ska gå till sån lärare o prata imorron tror jag så jag kommer igång haha... blir nog att jag gör lite religions instuderingsfrågor ikväll, inte börjat med dom inte för dom ska vara klara än emn ändån !

jag vill till maxi o köpa chokladmjölk eller nått är så sugen på nånting, min sista onyttuga dag på en vecka blir det.. så passa på o kränga idag?? ska tjata lite... mohaha..

ska dra o duscha sen också..
får se om jag hinner skriva mer ikväll.. puss / jess

Kommentarer
Postat av: Therese

trevligt att prata med dig :) saknar dig!

2007-10-14 @ 21:31:02
URL: http://tessother.blogg.se
Postat av: Cilla

hur gjorde du me bloggen ? :)

2007-10-14 @ 22:03:55
Postat av: Jessy

jag vet inte cillen, det var en tjej som hjälpte mig !

2007-10-15 @ 12:41:05
URL: http://chessdo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0