Fredag!

Godmorgon!

Dagen börja med att mamma väcker mig o ger mig mina 7 tabletter o fyfaan va svårt det var att få ner dom idag tog ca 10 minuter! Känndes som jag skulle spy sen så hon kom upp med en varm macka till mig :) klädde på mig myskläder o lite ansikteskräm o rouge sen va det på med mössan o ytterkläderna , en till macka, borsta tänder o sen dra till bussen ! Allt det gjorde jag på ca en halvitmme lite mer kanske..
Kom till skolan o då hade vi svenska lika segt som vanligt o vi ska ha prov näst nästa vecka, jo men hajsan? ig där ja... sen sluta vi har en låång hålis men jag ska ju ändå in tillbaka för jag ska till sjukhuset ! Så nu är jag hemma, direkt när jag kommer innanför dörren börjar jag damsuga? fråga mig inte varför men hela nedanvåningen iallfall.. Får sånna ryck ibland när jag är sjuk haha...

Ska brygga kaffe nu o sen ska jag städa mitt rum ser förjävligt ut o emelie kommer sen när hon har slutat kl 16 typ.. Så ska vi göra vid oss o sen dra till Caroline i vår klass som fyller 18.. Jag måste försöka hålla mig vaken, kommer bli svårt aah hatar detta, får inte ens dricka en cider eller nått:S Men vill faktiskt bli frisk så jag kan träna så mycket som möjligt!

Träffade min danslärare med innan jag skulle med bussen hem nu hon kom cyklandes, stannade o prata lite så förklara jag hur det låg till o lite sånt !

såhär trött o sliten såg jag ut imorse innan skolan:

           

är faktiskt sjuk o ser så jävla trött ut hela tiden för dom j*vla tabletterna:(

skriver mer om en stund.. ciao JESS

Kommentarer
Postat av: olivia

såå mysig mössa :D ! vart kommer den ifrån?

2007-10-13 @ 16:22:46
URL: http://laislabonita.webblogg.se
Postat av: Jessy

yes:) den är ifrån veromoda !

2007-10-14 @ 16:57:03
URL: http://chessdo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0