Fredag!

förlåt för min dåliga uppdatering men har haft fullt upp dom senaste dagarna och har inte hunnit!


onsdag-  var först i skolan sen stack jag hem o börja städa, lääänge ! sen kom elna o hjälpte mig o så gick vi till netto o köpte massa chips o sånt sen gjorde vi vid oss.. just det när vi skulle ta väck min "pool" från altanen, pappa hade vikit ihop den där så drog vi hahaha o så bara kryllar det med sånna gråsuggor på golvet aah fick panik så jag o elna skrek som fan men tillslut fick vi ut den på gräsmattan senfick elna sopa bort allt ! sen kom folket o det var mkt trevligt o förfesta med klassen ! vissa var ju uklädda till 80-talet för det var ett sånt tema på frimus, men vissa av oss skulle ju inte dit så ! inne i stan var det kanske inte lyckat, för min del o elnas men men helt ok. sen fick jag, elna o liiiin gå hem till mig mitt i natten o det var sjukt kallt, inga taxi o inga bussar skiiit!

torsdag- tog bussen hemifrån vid kvart över tio, fyfan ! satte mig på tåget o emelie hoppade på i hässleholm vidare till helsingborg. fast tåget fick typ stanna flera gånger för andra tåg o sen i ramlösa var vi tvungna att byta tåg? aaah.. så väl framme i hbg skulle vi ta bussen ut till vägverket o försenade var vi o visste inte vilken buss så fick fråga runt. väl på rätt buss fick buccchaffisen säga till vart vi skulle av o när vi hoppat av fick vi fråga nårra gubbar som jobbade där ute emd nått o sen fick vi gå en bit sne var vi framme puuuh! PEM klarade uppskrivningen :))) *stolt* .. hihi.. när vi kommer till knutpunkten sen såg vi att alla tåg var inställda fan fram till kl 22 :( tur var att emelies syster kunde hämta oss.. sen tåg jag tåget från hässle till kristianstad o så kom min syrra o hämta mig, var hemma o krängde sen till dansen o sen duscha o sova!

här har ni lite kortfatat vat jag gjort dessa dagarna haha fast rätt mkt o läsa men hänt mer saker men inget jag orkar skriva tar sån tid o det är nog jobbigt o läsa !

idag är jag hemma mår fortfarnde dåligt:( locket är mycket värra i örat o huvudet o allt bajs:( ska till doktorn på måndag igen :S röngta huvudet o så aaah..

men ska följa med syster till ikea iafl som jag lovat! sen blir det nog pemis ikväll om jag känner mig bätttre.

lägger in bilder i nästa inlägg från i onsdags!

hoppas ni orkat läsa allt haha.. Pyss/ jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0