FREDAAAG:)

halllooooo!

fredag idag + lov i en vecka :) såå gött !!
hade svenska imorse fick tillbaka proven haha.. typ nästan alla fick ig i klassen, help ! jaaja ! sen slutade vi egentligen men jag o emelie gick till gympasalen o skulle komplettera så vi fick va i spegelsalen där så vi dansa o flumma :) sen gick vi till skopunkten o skogiganten o pemelie köpte ett par snygga skoor:) sen gick vi in på zimsala biiim.. köpte jätte söta näsdukar haha o salami hundgrejs till sara o läppsyl sen tog vi bussen.. nu är jag hemma har precis vräkt i mig varma mackor o laaalaaa mjölk!!

vill sola men vet inte om jag orkar ta mig in till stan igen haha.. ska göra lite på min dans snart iallfall.. kanske borde sova lite också ? hmm får se.. ikväll ska jag va med pem ska väl hitta på nått bus !


här är en till på mig o pem innan föreställningarna,fular oss som vanligt!!

där ser ni mitt färgade löshår med förresten !


image333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0