Dagens outfit !

Här har jag ytterkläderna på mig med så kanske inte så tydligen bild!


image291          

  kolla min stackars arm! har inte vågat ta väck det sen jag tog blodprov aaah !



ör, har saknat
dom !

är nyss hemkommen typ.. har varit mitt ärende, hände en pinsam grej men dte vill jag inte skriva endast jag som vet om det hahaha rätt kul ändå !
sen köpte jag mig en choco latte var ett tag sen ju ! sen tog jag bussen hooome.. fast hoppas av en bit tidigare så jag skulle få lite motion usch orkar knappt gå längre helt sjukt..

orkar inte göra samhällsarbetet aaaah.. omöjligt jag blir klar med det idag likson ett skitstort arbete:P hmm får se hur jag gör !

hosssstar som en gris idag o det gör ont i bröstet aaaj!!

skriver mer sen.. CIAO <3


Kommentarer
Postat av: Josefin

snyggt! :)

2007-10-11 @ 16:07:30
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0