bajs !

aaah, försökt plugga men ger upp hela tiden för jag har fått jättesvårt för att koncentrera mig o sitta still.. hade inte sånna problem innan men har jättesvårt nu.. sen är jag jättetrött också.. hällt i mig kaffe så jag mår illa och är helt skakig o det är nog kaffet ... så jag åt en banan o drack proviva precis. ska ta på lite fondution o rouge, byta danslinne o sen ta bussen till k-flickorna.. allstå jag kommer inte klara provet imorron.. hoppas jag inte däckar driekt när jag kommer hem sen för jag MÅÅSTE plugga mer !

måste ta lite nya bilder med va ett tag sen, ni har ju inte sett mitt löshår nu när det är färgat heller.. ska dansa hela dagen på onsdga, gymnasiemässan i hässleholm så då tar jag nog emd min kamera o tar lite kort wuhu!

nej nu måste jag skynda mig.. hörs ikväll! pusshej/ jess

Kommentarer
Postat av: nina mariwany

Tack för alla dina komentarer :) roligt ! har du ? har du 100 st då eller ? :D det syns ej på dig att du har de .. :) pusspuss

2007-10-22 @ 16:05:04
Postat av: Paola

va kul att du e intresserad av salsa. :)
hm aa de lite svårt att förklara. Men min släkt, spec mina morbröder o moster har alltid dansat salsa, tävlat o lite olika. Så salsan har alltid varit där och jag har kunnat dansa. Men nu har jag börja gå på klasserna och ta det mer på "allvar" om man säger så :)

2007-10-22 @ 18:04:14
URL: http://paolita.blogg.se
Postat av: Jessy

nina mariwany- yes, fast just nu har jag löshår allstå bara klämmor jag sätter dit för innan hade jag sånt man brännde fast o det slet jättemycket på håret, har även haft lim.. vad ska du ha?

2007-10-22 @ 18:42:34
URL: http://chessdo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0