:)

hejsan hoppsan :)

sitter o dricker mjölk, har packat en del.. kommer inte hem imorron efter skolan så får packa med allt tills på onsdag o vet inte rikigt vad vi ska dana i så får ta med en del.. har gått igenom svenskan kanske en gång, allstå jag pallar inte det får gå som det går..

ska sola imorron oxå, va skitlängesen har inte solat sen jag var i spanien... så ska bli nice :)

imorron har jag först dans då ska vi träna med mats inför gymnasiemässan sen har vi religon, baah! o sen svenska prov o sen lång rast .. sen har vi moderndans fast vi har fått egna tider typ 7 minuter med läraren o prata med henne o ser hur man ligger till i just den kursen, det är en tillvalskurs...   sen ska jag nog gå o baaada, sim, sim! sen åker jag till pem :)

så ser min dag ut imorron.. vet inte hur det kommer bli med bloggandet imorron, men blir nog nått inlägg, så håll utkik:) hoho ..

shit va tiden går snabbt, redna 22 , oh my goood.. men jag somnar inte förrens vid 2 tiden som vanligt! ah drygt...
ska packa klart o sen läsa igenom svenskan igen.. men ska sitta vid datorn ett tag till :)

godnatt o sov sött allihopa:) love jess



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0